Поръчка онлайн. Желаните продукти добавете в кошницата си. Можете да влезете в кошницата си, като кликнете върху бутона »Добави в кошницата« в горния десен ъгъл на страницата. След като имате всички избрани продукти в кошницата си, кликнете върху бутона »Към касата«, където да въведете всички данни, изберете начина на плащане и доставка, след което кликнете върху бутона »Подайте поръчка«. Ако поръчката е направена успешно, на страницата ще се появи съобщение »Благодарим ви за поръчката!«.
Поръчка по имейл [email protected]. Моля, посочете в съобщението вашите данни, желаните продукти и начина на доставка. Нашите консултанти ще оформят поръчката и ще ви уведомят. Цените и отстъпките са същите, както при онлайн поръчката. Ако разполагате с код за отстъпка, моля, напишете го в съобщението.
Можете да получите достъп до кошницата си, като кликнете върху иконата на кошницата в горния десен ъгъл на страницата. Можете да промените количеството, като въведете друго число или като кликнете върху + или – в количеството. За да премахнете продукт от кошницата кликнете върху иконата на коша (премахни) в дясно.
Най-напред проверете дали на касата сте въвели всички необходими данни за поръчката. Проверете дали някое от полетата е в червено, както и дали сте поставили отметка, че сте съгласни с правилата и условията.
Ако покупката не бъде завършена след подаването на поръчката и зареждането на страницата отнеме повече време, е малко вероятно поръчката да не бъде направена успешно. Това може да се случи при плащане с кредитна карта – в този случай, моля, прекъснете процеса на зареждане и направете покупката по-късно от друго устройство или изберете друг метод на плащане.
Ако не успеете да разрешите проблема, моля, пишете ни на [email protected].
Разбира се. Когато въведете данните си, кликнете върху »Искам да използвам нов адрес«. Ще се отвори нов прозорец, в който можете да въведете адреса за доставка.
Кликнете върху връзката "Желаете да отмените поръчката?", която можете да намерите в имейла за потвърждение.
Можете също така да анулирате поръчката си на имейла [email protected]. Моля, уведомете ни възможно най-скоро, тъй като това е единственият начин да се избегнат ненужни разходи за доставка.
Моля, информирайте ни за анулирането възможно най-скоро, за да избегнем ненужни разходи за доставка. Ако пратката вече е изпратена, доставката не може да бъде анулирана, в този случай пратката ще пристигне на адреса за доставка. Ако не желаете пратката, моля, откажете я, за да се върне при нас.
Продуктите можете да промените по няколко начина:
1. Ако поръчката все още не е изпратена и все още не сте я платили, моля, анулирайте я и я изпратете отново.
2. При подаването на поръчката, ще получите имейл за потвърждение, в който ще намерите връзката "Желаете да редактирате поръчката?" и да въведете промяната.
3. Можете също така да ни уведомите за промяната на [email protected].
Ако пратката вече е изпратена, промяната не е възможна и доставката не може да бъде отменена.
Можете да промените данните си за доставка, като ни изпратите съобщение или отговорите на имейла, който сте получили при подаването на поръчката. Можете също така да промените данните си на [email protected]. Моля, уведомете ни за промяната на данните възможно най-скоро. Ако пратката вече е изпратена, промяната не е възможна и доставката не може да бъде отменена.
Най-лесният начин да промените начина си на плащане е да анулирате поръчката (ако все още не е изпратена или платена) и я подадете отново. Можете също така да ни съобщите промяната на [email protected]. Моля, уведомете ни за промяната възможно най-скоро. Ако сте избрали метода на плащане с наложен платеж и пратката вече е изпратена, в такъв случай промяната не е възможна и доставката не може да бъде отменена.
Най-лесният начин да промените метода на доставка е да анулирате поръчката (ако все още не е изпратена или платена) и я подадете отново. Можете също така да ни съобщите промяната на [email protected]. Моля, уведомете ни за промяната възможно най-скоро. Ако пратката вече е изпратена, промяната не е възможна и доставката не може да бъде отменена.
Можете да промените продуктите в поръчката, като ни информирате на [email protected] и се разберете с консултанта за доплащане, кредит или връщане на разликата. Моля, уведомете ни за промяната възможно най-скоро. Ако пратката вече е изпратена, промяната не е възможна и доставката не може да бъде отменена.
Потвърждението на поръчката ще бъде изпратено автоматично веднага след успешното й подаване на имейла, който сте посочили при поръчката. Потвърждението на поръчката ще бъде поставено в „Спам“ или „Промоции“. Моля, проверете всички папки или въведете „Потвърждение на поръчката“ в търсачката на имейла.
Ако не сте получили потвърждение на поръчката, възможно е също така да сте въвели неправилно имейла при подаване на поръчката.
Ако не сте получили потвърждение на поръчката, моля, свържете се с нас на [email protected].
Можете също така да направите поръчка на дадена фирма. Направете онлайн покупка, като въведете опцията "Фирма" и след това въведете всички данни.
Потвърждението на поръчката, което ще бъде изпратено на вашия имейл, няма да съдържа данъчен номер и фирмени данни, те ще бъдат записани само за издаването на фактурата. Фактурата към фирмата ще бъде приложена във физическа форма във вашата пратка. Ако имате нужда от фактура в PDF формат или електронна фактура, моля, уведомете ни на [email protected].
Въведете кода за отстъпка в кошницата при стъпка 1 – в полето по-долу, след което кликнете върху бутона „потвърди“.
Когато поръчвате по имейл, моля, посочете кода писмено на консултанта.
Да, но можете да използвате само един код наведнъж. Валидността на кода и условията за използване винаги са описани там, където получавате кода.
Не, можете да приложите и да се възползвате само от един код наведнъж. Въвеждането на повече от един код не е възможно.
Ако при поръчката видите, че кодът вече не е активен, проверете правилата и условията за използването на кода. Общите условия винаги са посочени там, където сте получили кода. Проверете дали са изпълнени всички условия за активирания код:
Ако покупката ви отговаря на условията, описани по-горе и кодът все още не работи, моля, проверете:
Кодът може да изчезне при промяна на поръчката и трябва да бъде въведен отново. Затова винаги проверявайте дали кодът е взет предвид, преди да подадете поръчката.
Ако все още не можете да въведете кода, моля, пишете ни на [email protected].
Кодовете за отстъпка, свързани с промоцията, можете да видите на нашия уебсайт в оцветената лента в горната част на страницата и при продукта.
Също така ви информираме за промоциите, свързани с кода към вашия имейл, ако сте абонирани за нашия бюлетин.
При по-големи количества за някои продукти се предлага и отстъпка за количество. Отстъпките за количества са видими в описанието на продукта, където можете да изберете и пакет от няколко продукта. Отстъпката за количество ще бъде приложена автоматично, дори ако добавите повече от един от даден продукт в кошницата си и не изберете пакет.
Кода можете да добавите към вашата поръчка, като ни го напишете в съобщение, което изпращате в отговор на потвърждението на поръчката, което сте получили при подаването на поръчката. Можете също така да добавите кода като пишете имейл на [email protected]. Моля, уведомете ни възможно най-скоро за добавянето на кода. Ако пакетът вече е изпратен или платен, промяната вече не е възможна и кодът за отстъпка не може да бъде добавен.
При покупки на стойност над 79 лв. безплатната доставка се прилага автоматично в кошницата. Ще бъде взета предвид цената на продуктите без отстъпката (ако сумата е по-малка от 79 лв. след изчисляване на отстъпката, безплатната доставка все пак ще бъде взета предвид).
Можете да рекламирате продукт, ако той е повреден, дефектен или негоден за употреба, или ако характеристиките му не съответстват или се отклоняват от описанието на този продукт онлайн.
Ако продуктът е неподходящ, моля, уведомете ни на [email protected]. За да бъде успешно разрешена жалбата, трябва да предоставите снимка, която показва какъв е дефектният продукт. Ще се уговорите с нашите консултанти да ни върнете продукта, за да проверим дефекта, така че, моля, не изхвърляйте продуктите, докато не бъде разрешена жалбата.
Имате право на безплатна замяна, кредит или възстановяване на цената на продукта, за който сте подали оплакване.
Повече информация можете да намерите в нашите общи условия: https://www.erefit.bg/obsi-uslovija.
Можете да размените продукта, ако той не е повреден и все още е запечатан, в рамките на 14 дни след получаването на стоките. Моля, уведомете ни предварително на [email protected].
Продуктът за размяна трябва да се изпрати на нашия адрес: Be Healthy Group d.o.o., Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj, Словения. Моля, приложете фактура или бележка с вашите данни в пратката. Препоръчваме ви да изпратите върнатия продукт, като препоръчана поща, тъй като това гарантира проследяването на пратката. Изпращачът е отговорен за разходите за доставка, освен ако предварително не е договорено друго. Не приемаме пратки с наложен платеж.
Продукт, който е запечатан и не е повреден, може да бъде заменен за друг продукт веднага след получаването на пратката. Моля, проверете при консултанта преди изпращането дали е необходимо доплащане и как да доплатите, ако разменяте за по-скъп продукт.
Можете да рекламирате продукт, ако той е повреден, дефектен или негоден за употреба, или ако характеристиките му не съответстват или се отклоняват от описанието на този продукт онлайн.
Не се приемат рекламации за неудовлетвореност или непригодност на продукта, основани на индивидуална преценка на потребителя или неправилна употреба. Не предлагаме гаранция за удовлетвореност.
Тъй като искаме да сте доволни от нашите продукти, винаги сме на разположение за съвети или въпроси относно използването им.
Ако сте получили грешен продукт, моля, уведомете ни на [email protected]. Ще можете да се разберете за безплатна замяна на продуктите с нашите консултанти.
Моля, не изхвърляйте кутията или опаковката на изпратения пакет, тъй като това е най-лесният начин да предадете грешните продукти на куриера, който ще вземе грешните продукти. Правилното съдържание или продукти ще бъдат изпратени веднага след съобщаването на грешката.
Ако не сте получили всичко, което сте поръчали, моля, уведомете ни на [email protected]. Ще можете да се разберете с нашите консултанти за безплатна доставка на липсващите продукти. Липсващите продукти ще бъдат изпратени веднага след съобщаването на грешката.
Можете да върнете продукта и да получите възстановяване на сумата, ако той не е повреден и е запечатан. Можете да се откажете от договора в рамките на 14 дни след получаването на стоките. Моля, уведомете ни предварително на [email protected].
Продуктите трябва да се изпратят на нашия адрес: Be Healthy Group d.o.o., Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj, Словения. Моля, приложете фактура или бележка с вашите данни в пратката. Препоръчваме ви да изпратите върнатия продукт, като препоръчана поща, тъй като това гарантира проследяването на пратката. Изпращачът е отговорен за разходите за доставка, освен ако предварително не е договорено друго. Не приемаме пратки с наложен платеж.
За продукт, който е запечатан и не е повреден, ще възстановим покупната цена на вашата банкова сметка или към друга платежна система (PayPal) веднага след като получим продукта. Можете също така да използвате сумата като кредит.
Можете да върнете неповреден и запечатан продукт, без да посочвате причина. Във всеки случай ще ви бъдем много благодарни за обратната връзка.
Ако възстановяването е одобрено, можете да очаквате сумата в рамките на 10 работни дни след одобрението на възстановяването.
За да подадете оплакване или да предоставите обратна връзка, моля, използвайте формуляра за контакт на страницата https://www.erefit.bg/index.php?route=information/contact или ни пишете на [email protected].
Вашето мнение е от голямо значение за нас, така че приветстваме всякакви комплименти, коментари и предложения.
Ако при получаване на пратката забележите, че тя е повредена, в нея липсва съдържание или има следи от отваряне, моля, уведомете ни незабавно на [email protected]. Моля, не изхвърляйте опаковката или съдържанието на повредената пратка, а изчакайте нашите инструкции.
Можете също така да откажете повредена пратка на доставчика при получаване.
Имате право на безплатна замяна на продуктите, кредит или пълно възстановяване на сумата за цялата поръчка.
В нашия онлайн магазин са възможни следните начини на плащане:
При онлайн поръчка, избирате начина си на плащане на касата – в стъпка 2 по-долу.
Най-лесният начин да промените начина си на плащане е да отмените поръчката (ако тя все още не е изпратена или платена) и я подадете отново. Можете също така да ни уведомите на [email protected]. Моля, уведомете ни възможно най-скоро за промяна на метода на плащане. Ако сте избрали метод на плащане с наложен платеж и пратката вече е изпратена, промяната вече не е възможна и не можем да отменим доставката.
Потвърждението на поръчката и данните за плащането ще бъдат изпратени автоматично на имейл адреса, който сте посочили при поръчката. Потвърждението на поръчката може да бъде изпратено в папките за Спам или Промоции. Моля, проверете всички папки или въведете „Потвърждение на поръчка“ в търсачката на имейла.
Възможно е също така да сте въвели неправилно имейла при подаване на поръчката, така че, моля, проверете още веднъж записания имейл от вас.
Ако не сте получили потвърждение на поръчката, моля, свържете се с нас на [email protected].
Нашата система е автоматизирана, така че не се изискват разписки и доказателства за плащане. Редовно и ежедневно наблюдаваме преводите към нашата банкова сметка.
Ако желаете поръчката ви да бъде изпратена в същия ден, можете да се разберете с нашия консултант пакетът да ви бъде изпратен, като изпратите потвърждението на [email protected].
Покупките могат да се извършват с кредитна или дебитна карта VISA и MASTERCARD.
На касата, моля, посочете метода на плащане „Кредитна карта“. След като кликнете върху „Подайте поръчката“, ще бъдете пренасочени към страница, в която можете да въведете данните на платежната си карта.
Поради системата за сигурност е важно да имате сигурна услуга за плащане с карта, която да е активирана към вашата банка. Това означава, че след въвеждането на кода за проверка, получавате и код за сигурност чрез SMS. Ако не получите код за сигурност, моля, свържете се с оператора за банкови услуги или с издателя на картата.
Ако поръчката е успешно подадена и плащането е успешно извършено, на нашия уебсайт ще се появи съобщение „Благодарим ви за поръчката!“.
Поради системата за сигурност е важно да имате сигурна услуга за плащане с карта, която да е активирана към вашата банка. Ако имате проблеми с извършването на плащане, моля, първо се свържете с оператора за банкови услуги или с издателя на картата.
Проблеми могат да възникнат и ако имате бавна интернет връзка или ако не въведете правилно или достатъчно бързо кода за сигурност.
Ако покупката не бъде завършена след подаването на поръчката и зареждането на страницата отнеме повече време, поръчката най-вероятно няма да бъде успешно подадена. В този случай, моля, прекъснете зареждането и опитайте да направите поръчката по-късно от друго устройство или като изберете друг метод на плащане.
Ако не можете да разрешите проблема, моля, свържете се с нас на [email protected].
На касата отбележете метода на плащане „PayPal“. След като кликнете върху „Подайте поръчката“, ще бъдете пренасочени към страницата на PayPal, където трябва да въведете потребителското си име и парола за PayPal и потвърдите.
Ако поръчката е успешно направена и плащането е успешно осъществено, на нашия уебсайт ще се появи съобщение „Благодарим ви за поръчката!“.
Пратките се изпращат във възможно най-кратък срок.
От понеделник до петък на същия работен ден (до 10:30 часа), а през уикендите и празниците на следващия работен ден. Възможно е да се появят промени в зависимост от използваните средства за плащане или увеличения обем на работата.
Моля, проверете времето за изпращане на уебсайта на продукта за точния час.
Доставката се очаква в рамките на 3–5 работни дни.
Разходите за доставка на избрания доставчик са видими в етапа на подаване на поръчката.
Доставката е безплатна за поръчки над 79 лв.
Доставката е безплатна за поръчки над 79 лв. или в случай на промоционална оферта чрез въвеждане на код.
Еконт.
Когато пазарувате онлайн, начина на доставка избирате на касата – в стъпка 2 по-долу.
При поръчката можете да въведете друг адрес за доставка, различен от адреса на плащащия. Кликнете върху „Искам да използвам нов адрес“ при въвеждане на данните. Ще се отвори полето „Информация за получателя“, където ще въведете адреса.
Избраната от вас служба за доставка ще ви информира за очакваното време за доставка.
Не е възможно да определим дата на доставка, тъй като това зависи от услугата за доставка. В някои случаи е възможно да уговорите конкретна дата на доставка със службата за доставка.
С вас ще се свърже куриер, който ще се опита да уговори друга дата на доставка или получаване от офиса за пратки.
Всички пакети се изпращат от Словения.
Можете да проследите пратката си, като използвате номера за проследяване, който получавате в съобщението от службата за доставка.
Можете също така винаги да проверите статуса на своя пакет на [email protected].
Можете да промените адреса си за доставка, като ни пишете в отговор на съобщението за потвърждение, което сте получили при поръчката си. Можете също така да промените данните си за доставка на [email protected]. Моля, уведомете ни за промяната на адреса за доставка възможно най-скоро. Ако пакетът вече е изпратен, промяната вече не е възможна и не можем да отменим доставката.
Можете да промените начина на доставка или услугата за доставка, като ни пишете в отговор на съобщението за потвърждение, което сте получили при поръчката си. Можете също така да промените метода на доставка на [email protected]. Моля, информирайте ни за промяната възможно най-скоро, тъй като това е единственият начин, по който ще можем да променим избраната от Вас услуга за доставка. Ако пакетът вече е изпратен, промяната вече не е възможна и не можем да отменим доставката.
Ако имате някакви проблеми с доставката, моля, уведомете ни на [email protected].